Resultaten bloemblaadjes onder de pers

Erg enthousiast kan ik er niet van worden.
Ik had een serie blaadjes op Japans papier gelegd.
Ik had een serie blaadjes tussen twee stroken bamboepapier gelegd.
Veel blaadjes op gewoon printerpapier.
De eco-printing resultaten:

 photo WP_20170530_001WeinigBlaadjesOpJapansPapierOnderDePersHadGeeneffect.jpg

Het Japans bleef nagenoeg leeg. Drie, vier dagen onder een pers had geen effect.


 photo WP_20170530_002WeinigBlaadjesHadHelemaalGeenEffect.jpg

Een reeks blaadjes tussen bamboepapier: geen effect waar ik iets mee kan.


 photo WP_20170530_003AlleenBijHeleGroteHoeveelhedenOnderDePersWasErEenResultaat.jpg

Heel veel blaadjes (links) had wel effect (rechts). Ik vermoed dat als gevolg van de vele blaadjes, de blaadjes elkaar kneuzen en op die plaatsen kleurstof verliezen. Hier is nog wel iets mee te doen.


