Bericht van de reclassering

Sinds ik de ruimte in de FutureDome in gebruik heb
zijn thuis de grapjes en toespelingen over de gevangenis
niet te stoppen.
Zo moet je ook de titel van dit stukje zien.

Vandaag ben ik weer bezig geweest met de poster die op
de raam van mijn werkplaats moet komen te hangen.
Maar er was nog meer.

 photo WP_20170129_002HetTheehoekejIsKlaar.jpg

Zo is vandaag mijn theehoekje gereed gekomen. Nu kan ik voor mezelf thee zetten.


 photo WP_20170129_003DeLettersKrullenEenBeetje.jpg

Toen ik vanochtend kwam waren de letters die ik gisteren gesneden had wel krom gaan staan. Dus die zijn onder bezwaar gegaan zodat ze later makkelijker te verwerken zijn.


 photo WP_20170129_005PosterInWording.jpg

Dit is de laatste stand van de poster. De naam ‘Argusvlinder’ moet nog boven de tekst komen.


 photo WP_20170129_008.jpg

Als je dan in de gang loopt richting werkplaats…


 photo WP_20170129_007.jpg

…dan zul je binnenkort de poster voor het raam kunnen zien.


