Creatieve Woensdag 03

Ook deze woensdagavond ben ik weer met lino in de weer geweest.
Deze keer de drie lino’s voor de letter O voorbereid.

 photo WP_20161116_004BinnenletterO.jpg

De binnenletter. De kleur van de binnenletter gaat ook buiten de letter stralen. Niet rond heel de letter maar in het gebied boven de diagonaal die van linksboven naar rechtsonder loopt.


 photo WP_20161116_005BuitenletterOMetFloraalMotief.jpg

De buitenletter en het floraal motief ga ik op dezelfde manier behandelen als de letter H hiervoor. Zo bouw ik het een beetje op. Ik heb al een idee voor de letter N maar dat zie je binnenkort wel.


 photo ArgusvlinderAlbescensJanParieBergschenhoek17september2009ArgusvlinderZeerZeldzameVormAlbescens.jpg

Misschien ga ik morgen iets doen met deze foto. De foto is gemaakt door Jan Parie in Bergschenhoek op 17 september 2009. Het is een Argusvlinder en wel de zeer zeldzame vorm ‘Albescens’.


