Weinig vorderingen op het Kasteelplein

Dan mag je nog zo’n moderne naam verzinnen (Walk-in fontein)
als hij niet werkt, werkt hij niet.
De aanleg is niet een beetje vertraagd en naar het er uit
ziet zal het nog wel even duren.
Er gaan dagen voorbij dat het lijkt alsof er niets gebeurt.
Laten we maar hopen dat ik me vergis.

De partij die mijn foto’s 24 uur per dag, 7 dagen in de week
beschikbaar moet houden, doet zogenaamd onderhoud.
De werkelijkheid is denk ik, dat ze al twee weken in grote
problemen zijn. Hun site gaat vaak down (voor onderhoud)
waardoor foto’s niet zichtbaar zijn voor mijn bezoekers.
Voor dit verhaal gebruik ik nu WordPress als hosting partij
maar bij hen kun je niet op een georganiseerde manier je foto’s bewaren.
Ze gaan allemaal in een grote pot.
Dat is niet handig als je net als ik al meer dan 10 jaar aan
verhalen op je blog hebt staan.

Maar goed, voor nu is er niets aan te doen.

wp_20161103_001gisteren

Dit is de stand van gistermorgen (donderdag). Op de voorgrond en rond het zit-hoefijzer moeten er nog kasseien gelegd worden.


wp_20161104_001vanochtend

En zo zag het er vanochtend uit. De betonnenbak is nu wel onder de kasseien verdwenen maar het zit-hoefijzer staat nog steeds in een niet-bestraat deel. De straat is nog steeds niet bestraat.


