De poten voor de bok zijn gezaagd

Het idee is dat de bok schuin oploopt
uit twee steigerplanken ga ik de vier poten zagen die er voor
moeten zorgen dat het gewenste effect wordt bereikt.
Bovendien moet mijn proefpers er onder te rijden zijn.

Door onderhoud kan ik de foto’s niet uploaden naar Photobucket.
Update 27/10/2016:

 photo WP_20161026_002SteigerplankenZijnNietHelemaalRechtAfgezaagd.jpg

De steigerplanken zijn niet helemaal recht afgezaagd. Dus daar moet eerst wat aan gedaan worden. Gelukkig zijn de planken lang genoeg.


 photo WP_20161026_003TweSteigerplankenNaastElkaarNietHelemaalRecht.jpg


 photo WP_20161026_004RechteHoekAfgetekendopEenVanDeSteigerplanken.jpg

Zo gaat dat mooi recht worden.


 photo WP_20161026_005BeideSteigerplankenTegelijkAfgemetenOmZeZoveelMogelijkGelijkTeKrijgen.jpg

Dan teken ik de twee planken tegelijk af. Iedere plank levert een kleine en een grote poot op (en dan blijft er nog een stukje over).


 photo WP_20161026_006RestEindVormtHogePoot.jpg

Dus van de eerste plank is de korte poot gelijk goed op maat maar moet ik de langste nog op maat zagen. Bij de tweede plank is dat precies omgekeerd.


 photo WP_20161026_007ZaterdagKunnenDePotenGemobnteerdWorden.jpg

De vier poten zijn gereed. Eens gaan kijken of ik er vanavond nog iets aan kan doen.


