Creatieve Woensdag 01

Deze week heb ik wat problemen gehad met mijn telefoon.
In mijn zak heeft de telefoon zich een aantal keren aangemeld.
Toen ik dat door kreeg en moest inloggen deed ik dat
met het verkeerde password en de telefoon zette
zich zelf terug naar de fabrieksinstellingen.
Daarom ben ik van deze week wel wat foto’s kwijt geraakt.
Onder andere van het handzetwerk in Etten Leur.

Maar van de avondsessie zijn de foto’s er wel.
Ik ben begonnen aan de serie lino’s die ik voor mijn
boek nodig heb.

 photo WP_20161005_001Hond.jpg

De letters van het woord HOND overgenomen op doorzichtig papier.


 photo WP_20161005_002MarkeringOpDeAchterkantVanDeLino.jpg

Voor de letter H ga ik drie lino’s maken. Hier liggen ze, gesneden op 9 x 9 centimeter met de toelichting op de achterkant. Nu ga ik de overgetrokken letter H gebruiken om met carbonpapier de juiste afdruk te maken op het lino.


 photo WP_20161005_003DeLino.jpg

Het carbon is een beetje gefixeerd om tijdens het snijden de tekening niet te snel kwijt te raken. De derde lino wordt een plantvorm. Die maak ik volgende week.


