Indiamap

Als ik op vakantie ben neem ik altijd van alles mee naar huis.
Kaartjes van musea of attracties, de rekeningen van hotels of
restaurants, busiuness cards die mensen uitdelen tot
zelfs suikerzakjes aan toe.
Vaak krijg je ook enveloppen met reisdocumenten of iets dergelijks.
Thuis zit ik een beetje met die verzameling.
Wat doe je daar nu mee.
Bij wijze van experiment maak ik nu een map waar ik al die
dingen in kan opbergen.

 photo DSC_0223RugMetKerkBekleedEnPapierVanDamenPapierRoyaalInDenHaag.jpg

Het begon met deze rug. Een stuk karton van 3 mm dik, bekleed met aan de buitenkant kurk en aan de binnenkant een papier die ik pas kocht bij Damen / Papier Royaal in Den Haag.


 photo DSC_0224Reisdocumenten.jpg

Hier is die stapel met reisdocumenten.


 photo DSC_0225DeRugMetDeRingen.jpg

In de winkel kocht ik een set ringen die je kunt openen en ook weer sluiten. Met de Japanse papierboor maak ik de gaten. Even een mal maken en je kunt aan de slag.


 photo DSC_0226.jpg

Bijvoorbeeld de hotellijst.


 photo DSC_0228.jpg

Ik hergebruik zoveel mogelijk van de dingen die ik gekregen heb maar niet perse wil gebruiken. Ik maak er enveloppen van die in mijn map passen.


 photo WP_20160612_004IndiaOpbergmapBhopalOrchaVaranasiAllahabadHaridwarChandigarhPatialeAmritsar01.jpg

Zo kreeg ik ook een grote kaart van India. Stevig papier. Kan ik een mooie envelop van maken en de route kan ik er op aangeven.


 photo WP_20160612_004IndiaOpbergmapBhopalOrchaVaranasiAllahabadHaridwarChandigarhPatialeAmritsar02.jpg

De route: Bhopal, Orcha, Varanasi, Allahabad, Haridwar, Chandigarh, Patiala en Amritsar.


