India 2012 – 2013: Omkareshwar tegen zonsondergang

 photo 20121227DanXSoloBuddhaNormal.jpg


Waarschijnlijk was mijn vorige blog over India, Omkareshwar
al verkeerd gedateerd. Het bootavontuur was op 27 december.
Maar goed, op het eind van de middag heb ik een paar foto’s gemaakt
en ook toen het al donker was. Die laat ik vandaag even zien.

 photo DSC_1272DeBruidegom.jpg

Om te beginnen kwam ik een bruidegom met muzikanten tegen.


 photo DSC_1271LetOpHetSchoeisel.jpg

Let eens op het prachtige schoeisel, de lila hoeven van het paard, de roomkleurige muiltjes met bies van de bruidegom en de goudkleurige schoenbedekking van de muzikanten.


 photo DSC_1274.jpg

Vanaf het balkon van het hotel maakte ik deze foto met de mooie golfjes in het verder rustige water.


 photo DSC_1275.jpg

En dit is de tempel in de avond. Veel lichten.


 photo DSC_1276.jpg

Volgende keer toch maar een statief meenemen. Nu heb ik te veel foto’s, in de avond maar ook in tempels ed, te vaak met te weinig licht moeten maken.


Het lettertype in de titel van 27 december 2012 is van Dan X Solo en heet Buddha Normal.

