De Nieuwe Mark inbinden

De ingebonden edities van De Nieuwe Mark
zijn inmiddels gedroogd. Het gaas zit netjes vast.
De koordjes zijn ingekort tot op de lengte die ik wil hebben.
Ik kan nu de koordjes mooi met de kaft verbinden.

 photo DSC_7476LijmDroogKoordjesIngekort.jpg

De Nieuwe Mark.


Ik heb zelf tijdens de aanleg van de nieuwe haven in Breda
foto’s gemaakt. Zowel op het moment dat de parkeergarage
er nog was, tijdens de aanleg en bij de feestelijke opening.
Een aantal van die foto’s wil ik op de kaft en op de schutbladen
gaan verwerken.
De foto’s heb ik gisteren al laten afdrukken.

 photo DSC_7477LinksVoorafTijdensEnNaRechtsDeAchterkantVanDeKaft.jpg

Hier zie je twee series. Links een serie met van boven naar beneden een Vooraf…Tijdens…Gereed foto. Rechts staan de foto’s met details van de Hoge Brug. Die wil ik op de achterkant van de kaft.


 photo DSC_7478Trapkes.jpg

Activiteiten aan de Tolbrugstraat.


 photo DSC_7479NogTweePaginasLinksDeSloop.jpg

Nog twee pagina’s. Links foto’s van de sloop van het dak van de parkeergarage.


 photo DSC_7481DeVoorkantVanDeKaft.jpg

De vermoedelijke voorkant.


