Tilburg: soms gaat het mis. De letter ‘C’

Deze week weer gewerkt aan mijn ABCdarium.
De letter ‘C’ staat al een paar weken in mijn aandacht.
Vandaag het ‘computer’-gerelateerde onderwerp.
Zeg maar de verplichte oefening.
Maar deze week wilde het niet lukken.
Gelukkig begint de vakantie en zal het tot
midden september duren voordat ik de draad hiervan weer
kan oppakken.

 photo WP_20150715_001DeLetterCEnDeeersteSchets.jpg

De letters en een eerste schets van de afbeelding. Het onderwerp in computer. Ik heb de schets gemaakt naar een mainframe computer uit de jaren ’60/’70.


 photo WP_20150715_002.jpg

De letters even uitgeprobeerd.


 photo WP_20150715_003.jpg


 photo WP_20150715_004.jpg

Het ontwerp is denk ik te gedetailleerd. De maten van de letters C passen niet bij de grootte van de afbeelding. Er zitten ook te weinig overeenkomsten tussen de vormen.


