Takumi, Düsseldorf

Van het daadwerkelijke eten van Takumi, de gerechten zelf,
was gisteren in mijn verslag niets te zien.
Dat kwam omdat ik daar geen foto’s van gemaakt had.
Maar gelukkig had een van mijn tafelgenoten een mobiele
telefoon bij zich met een redelijke camera.
Vandaag kreeg ik de foto’s.


De hele tafel.


De Japanse Jiaozi (Gyoza). Eerst gekookt en daarna aan een kant aangebakken. Dit is een bijgerecht. Het is hier geserveerd met een soyasaus. Heerlijk!


Ramen, de Japanse noedelsoep (Ajtama Ramen). Deze kom is voor een persoon.


Een ander bijgerecht: de kippevleugeltjes.


Nog twee bijgerechten: Kimuchi (of kimchi) en Tauge.


Dat waren mijn gebakken noedels, Ika Ebi Yakisoba. Noedels met kippeborstfilet, garnalen en inktvis.


En natuurlijk de groene thee.


Aanvullende informatie is te vinden op:http://www.brickny.com/Japanes Noodle Soup TAKUMI, Immermannstr. 2840210 Düsseldorf -Germany

